Re: jak dziala ipartners - a raczej nie działa

Autor: rafal wiosna (raf_at_mielonka.polbox.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 17:24:07 MET

* Albert Szybinski <albert_at_palmpage.pl> wrote:

> o jejku ja tam specem od dzierzaw nie jestem mnie intersuje łacze tak by
> działało. To IP miało to zapewnic jak jest problem to powinni sie nim
> zając.

        Dzierżawisz sam LB czy od TPSA?

        Poza tym pamiętaj, że żaden ISP nie ma prawa ani mieszać się w
sprawy LB TPSA ani w sprawy łącz wewnątrz budynku. A często bywa, że pan
Kazio -- konserwator budynku -- zna się na tyle, żeby można było pogadać
przez telefon, a jak trzeszczy to byle by nie przeszkadzało w rozmowie.

> zapewniał nas ze teraz wszsytko bedzie ok, muwilismy mu o tym przed
> wyjsciem

        Jak mówiliście to dał plamę. 8^)

rafal wiosna * Polbox On-Line Service * Fidonet 2:480/33 * In ARP we trust