Re: SDI - czy tylko ja nie narzekam?

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 15:16:55 MET

Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> wrote:
> Zdarzają się jakieś dziwne pady, przy czym traceroute dochodzi wtedy
Tzn. ?
Serwer nie odpowiada czy co ?
Jakies bledy ?
Bo "dziwne pady" w sumie nic konkretnego nie znaczy ...
> dość daleko, co raczej mi sugeruje albo awarię bliskiego mu routera albo
> samego serwera. W razie czego przy następnym takim zajściu zrobię
> traceroute i podeślę na priv. W czasie tego padu w zasadzie wszystko
> inne bezproblemowo chodzi, niezależnie od docelowej lokalizacji (polpak,
> pol34, zagranica).
Khem.
To bedziesz mial problem.
Bo traceroute _nigdy_ nie dojdzie do tego serwera.
> Przy okazji -kiedyś w ramach komunikatu była puszczona na grupę lista
> klas adresowych należących do polpaku. Czy od tamtej pory się coś
> zmieniło, ewentualnie czy ta lista jest gdzieś publicznie dostępna
> (zaktualizowana)? Zastanawiam się, czy tej listy nie użyć do
> odblokowania relay SMTP, bo nie jest ona długa, a będzie wpuszczać cały
> polpak.
Z tego co wiem nie ma publicznej listy, ale zawsze mozesz poprosic
administratorow news.tpi.pl o udostepnienie :)

--
Przemyslaw Maciuszko