Re: Ubawiłem się po pachy...

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sat 10 Feb 2001 - 23:02:02 MET

On Fri, 9 Feb 2001, Gwidon S. Naskrent wrote:

>+ On Thu, 8 Feb 2001, Kaizen wrote:
[...]
>+ > Chwila, to jak na drzwiach do mieszkania mam tabliczkę z nazwiskiem i
>+ > mumerem mieszkania (niezahasłowaną ;)) to każdy może może "gromadzić"
>+ > mój adres?
>+
>+ Może, nawet nie musi wchodzić na klatkę, bo nazwiska są zazwyczaj przy
>+ domofonach.

 Jak ??
 A w owej ustawie nic nie pisze o "gromadzeniu" ?
 Bo o "przetwarzaniu" napisałeś sam. Ale mi się zdawało że "gromadzenie"
polegające na zbieraniu "jak leci" *jest* zabronione: musisz mieć zgodę
stosownego organu żeby "zebrać" i "przechowywać" bazę, a nie tylko
"przetwarzać". I zgodę wszystkich "zebranych" jeśli nie masz upoważnienia
ustawowego...
 Mylę się ?
 I AFAIR a komentarzy wynikało że spisanie np. "2 nazwisk na 'K'"
nie jest "tworzeniem bazy" (bo akurat kogoś szukasz a pamiętasz że
'był na K" !).

>+ GSN

 GS
(z pozdrowieniami)