Re: Ubawiłem się po pachy...

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 11:22:39 MET

<civic_at_agnisia.com> wrote in news:slrn985mqr.ia7.civic_at_patek.netinfo.pl...

> nie mam pojęcia jesli chodzi o to pytanie.
> ale co do tej ustawy - niestety, nie ma żadnych sankcji za złamanie tej
ustawy.

podobnie jak nie ma sankcji za złamanie prawa telekomunikacyjnego (nam na
myśli ostatnią podwyżkę abonamentów przez telepsa).

Ad rem: w przypadku spam-u większe znaczenie ma treść zwykłej umowy z ISP
i/lub dostawcą kont (choćby i darmowych) . Zwykle (czyli te umowy, które do
tej pory widziałem - a było ich trochę) powołuje się ona na takie pojęcia
jak dobry obyczaj itd., co stanowi podstawę do działań abuse. I to w
zasadzie jedyna rozsądna droga.

B.