Re: jak dziala ipartners - a raczej nie działa

Autor: Albert Szybinski (albert_at_palmpage.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 09:44:53 MET

Adam Pruss wrote:

> Nigdy do tej pory nie spotkalem sie z takimi problemami z ich strony.
> Lacze dziala sprawnie i szybko. Jesli juz zdazaly sie problemy to reakcja
> byla w szybka i zawsze jak najbardziej pozytywna.

problem z BOKiem jest który jest nie miły i nigdy nie potrafi powiedziec
kiedy awaria bedzie usunieta, mowili ze wina tpsa, jednak w tepsie bylo
wporzadku

> Zreszta skoro problem byl w TP S.A. to o co pretensje do IPartners?

tak tylko lacze ruszylo jak wymienili modem po raz kolejny, i jeszcze
zle go skonfigurowali tak ze musielismy zdalnie przez znajomego
czlowieka konfigurowac tak by dzialalo www i poczta firmowa
po wyjsciu pracowanika dzialala siec tylko

> Byliśmy klietami innych firm i z IPartners jestesmy najbardziej zadowoleni.
>
> Adam Pruss
> Network Administrator
> IT Department
> KIA MOTORS POLSKA

A ja jakoś mniej, być moze klienci który maja 2MB/s maja lepsza obsługe
niz ci z 256Kbis/s a moze jak KIA to sama nazwa wystarczy i traktuja was
bardziej powarznie

Albert

--
Konto pocztowe z powiadomieniem SMS? Tak! http://rubikon.pl