Autor: Albert Szybinski (albert_at_palmpage.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 09:44:53 MET
Adam Pruss wrote:
>
> Nigdy do tej pory nie spotkalem sie z takimi problemami z ich strony.
> Lacze dziala sprawnie i szybko. Jesli juz zdazaly sie problemy to reakcja
> byla w szybka i zawsze jak najbardziej pozytywna.
problem z BOKiem jest który jest nie miły i nigdy nie potrafi powiedziec
kiedy awaria bedzie usunieta, mowili ze wina tpsa, jednak w tepsie bylo
wporzadku
> Zreszta skoro problem byl w TP S.A. to o co pretensje do IPartners?
tak tylko lacze ruszylo jak wymienili modem po raz kolejny, i jeszcze
zle go skonfigurowali tak ze musielismy zdalnie przez znajomego
czlowieka konfigurowac tak by dzialalo www i poczta firmowa
po wyjsciu pracowanika dzialala siec tylko
> Byliśmy klietami innych firm i z IPartners jestesmy najbardziej zadowoleni.
>
> Adam Pruss
> Network Administrator
> IT Department
> KIA MOTORS POLSKA
A ja jakoś mniej, być moze klienci który maja 2MB/s maja lepsza obsługe
niz ci z 256Kbis/s a moze jak KIA to sama nazwa wystarczy i traktuja was
bardziej powarznie
Albert
-- Konto pocztowe z powiadomieniem SMS? Tak! http://rubikon.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:43:40 MET DST