Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 10 Feb 2001 - 18:09:33 MET

Dnia 10 Feb 01 o godz. 5:10, Plonk napisal(a):

> nocniku, ze Internet, ktory do tej pory zupelnie ignorowal, zaczyna zyskiwac
> popularnosc na skale, ktorej absolutnie nie przewidzial, i ze jezeli MS
> natychmiast nie zacznie tworzyc oprogramowania dla Internetu (czytaj: nie
> kupi Mozaiki od firmy Spyglass ;-)) to wyleci z interesu...
> Taaaak, Mosaic najpopularniejsza przegladarka w historii Internetu.
> Wiedzialem, ze rewolucja wisi na kiju. :-)))

A skad sie wzial Internet Explorer?
Jezeli mi nie wierzysz, ze pierwszy Internet Explorer to byla wykupiona
przez MS wersja Spyglass Mosaic, to tu masz zrodlo, w ktorym mozesz sobie
o tym przeczytac. Takze o historii MSN i paru innych sprawach zwiazanych z
tematem "Microsoft a Internet" ;-)

James Wallace, "Overdrive. Bill Gates and the race to control cyberspace."
Wiley&Sons Inc. 1997, ISBN: 0-471-18041-6

Przeczytaj, a potem bedziemy dyskutowac o tym, jaki byl udzial Microsoftu w
tworzeniu Internetu... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl