Re: łącza serwera ICM w Warszawie

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 21:28:17 MET

In article <95pdci$1gj$1_at_news.tpi.pl>, Wojtek Zak wrote:
>Czy ktoś wie, jak podłączony jest w Warszawie serwer ICM, na kórym jest
>mirror Tucows? Chodzi o przepustowość ich łącza (zapewne do sieci NASK), a
>potem NASK-TP Net.
>Wczoraj, PRZED osiemnastą oczywiście, szybciej mi się coś ściągnęło z
>zagranicy (UK)niż w relacji ICM Warszawa - ja (też Warszawa). Oczom własnym
>nie wierzyłem - ferie, a tu plik 1 MB w 4min.20 sekund. Ale potem już
>większy (3,3MB) nie dał się ściągnąć, natomiast z wybiciem godziny szóstej
>transfer z zagranicy zanikł.
>Info nt mojego pytania i wszelkie użyteczne komentarze mile widziane.

W weekend widziano duze straty (15%) na laczu do TPSA, a na dalszych jeszcze
wieksze. Moze to bylo powodem. Mam wrazenie, ze jest juz dobrze. Lacze do TPSA
ma chyba 155 Mbps, natomiast sam SunSITE chwilowo ma wyjscie przez Ethernet 100
Mbps. Moze uda sie uruchomic z powrotem ATM, niestety system nam padal co
chwile przez wylaczeniem ATMu.

Poza tym czasem nnrpds generuja b. duzy load, ale nie powinny zatykac sieci
specjalnie.

R.

--
W iskier krzesaniu żywem/Materiał to rzecz główna