Re: adsl

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 18:43:29 MET

Dnia Wed, 07 Feb 2001 11:43:09 -0000, w artykule
<Xns9041812FDDF4Cmoskit_at_171.69.11.101>, moskit_at_irc.p-l (Marek Moskal)
napisał(a):

>Zaraz, zaraz, nie mieszaj technologii ! Dial-up jest robiony na serwerach
>dostępowych Nortela, które obsługują kompresję PPP bez żadnych dodatków.
>SDI wykorzystuje zupełnie inne urządzenie produkcji Ericssona.

Ja wiem, ale skoro zrobili to w jednym, to powinni w drugim.
Bo teraz okazuje się, że przesyłanie prostych tekstów przez SDI jest gorsze
niż przez dialupa.

Ale pewnie zamawiający z TPSA nawet nie zdawali sobie sprawy, co Nortel im
dał, a czego Eryk nie dał :)).