Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 07 Feb 2001 - 13:11:28 MET

Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> wrote:

: Wyjatkowe mi sie wydaje jest to, ze z kazdego miejsca w Polsce mozesz
: anonimowo podlaczyc sie do netu, przynajmniej przy pomocy modemu.

Nie anonimowo. Jest to IMHO jeden z mniej anonimowych dostepow bo powiazany
z Twoim numerem telefonu.

: IMHO normalnie powinno byc tak, ze kazdy korzysta z innych ISP, a TPNET
: jest dla tych, ktorzy z ISP jakos nie moga, wowczas korzystaja z
: TPNET'u...

TPSA jest prywatna spolka mogaca podejmowac suwerenne decyzje. Zachcialo im
sie 0202122 i juz - nie dorabiaj do tego socjalistycznej ideologii o
wspolnym dobru. Teraz chcesz zakazywac korzystac z 0202122 tym ktorzy
korzystaja z prywatnych ISP. A tepsa to jaki jest - panstwowy?

: Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)

P.S. Ja korzystam z prywatnego ISP i sobie chwale - od lat zadnych
powazniejszych problemow a TPSA...hmm.