Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 07 Feb 2001 - 12:55:58 MET

Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> wrote:

: Dotyczace dostepu stalego dla klientow indywidualnych, niewazne czy SDI
: czy Neostrada.

Racja. SDI bylo pierwsze.

:>Na pewno - ale to nie znaczy, ze spoldzielnie SDI kogokolwiek
:>przytykaja albo, ze ja ciagnac 24/7 przytykam kogokolwiek.

: Hm, jesli na szafe ze 120 abonentami SDI jest uplink 4 Mb/s, to jest to
: mozliwe...

Ale pokaz mi kto liczy pasmo wyzszego rzedu sumujac dostepy czastkowe? I
jeszcze apeluje do klientow o umiar :-)

Zreszta, kogo bym przytykal to Radetzky'ego na pewno nie :-)

: (moskit_at_irc.pl)

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)