Re: Pytanko o USA

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 11:19:03 MET

<grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM> wrote in

> Nie rozumiesz, co napisałem? Większość telekomun w USA nie zdziera za
> czas, tylko lokalna rozmowa kosztuje jednorazowo, niezależnie od czasu
> trwania :)

o ile wiem, to rozmowy lokalne są w cenie abonamentu. Innymi słowy, nie
płaci się za ilość lub czas połączeń lokalnych _wcale_ , wyłącznie
abonament. Również za połączenia do ISP (o ile numer dostępowy jets
lokalny). I dlatego ISP mogą normalnie działać, bo użytkownicy mogą wisieć
na modemi godzinami . I nie płacą za to telekomunie, a tylko ISP. Gdzieś w
1999/2000 ichnie telekomu chciały zacząć kasować klientów za czas połączenia
z Internetm (czyli z ISP), ale im Kongres nie pozwolił ;>

B.