Re: adsl

Autor: Marek Dyjor (mdyjor_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 22:36:42 MET

Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <root_at_artemida.amu.edu.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.31.0102062150120.536-100000_at_localhost.localdomain...
> Impulsy, idzie o impulsy.
Ale czy ty policzyłeś ile impulsów mogę sobie zrobić za te pieniądze które zapłacę za ten
wspaniały ADSL.

parametry ADSL sugerują zastosowanie dla użytku domowego polegającego głownie
na ściąganiu bez umiaru shitu z sieci. Cena nie wskazuje na takie zastosowanie.

W takim zastosowaniu bardziej się opłaca SDI bo ma szybszy upload i kosztuje 160 zł miesięcznie :)

Przykre ale wychodzi na moje ADSL jest nie wiadomo do kogo skierowany.

Marek Dyjor
mdyjor_at_poczta.onet.pl
"Albo państwo znacjonalizuje obywateli albo obywatele sprywatyzują państwo." (Wprost)
"Gdzie polityka tam gnój, gdzie gnój tam ......"