Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 22:20:16 MET

On 6 Feb 01 18:22:09 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>A czy sadzisz, ze TPNET ma lacza zagraniczne "w kazdej lokalnej placowce"?
>Wiesz co, na poczatku tego watku wydawalo sie, ze z toba da sie dyskutowac.
>Ale z kazdym twoim postem okazuje sie ze ty po prostu NIC NIE WIESZ na
>temat, na ktory sie wypowiadasz, a bierzesz sie do naprawiania swiata, jakbys
>wszystkie rozumy pozjadal...
>Szkoda sil na dyskusje z toba...

. Nadinterpretacja, wrecz przeciwnie ja slyszalem z wielkich tylko o
stary 34, potem "nowy" ten155 (jeszcze pamietam jak cieszyli sie
ludzie jak baki, a teraz kupka), na teleglobe i jakims awaryjnie
gownem przez Europe chyba do beneluxu
 i do tego zawsze mi sie wydawalo ze wiekszosc idzie gdzies z Gdanska.

 P.S. A nijak sie ma wiedza techniczna o laczach miedzynarodowych
jezeli fakt jest faktem - sa przeciazone, przynajmniej te od
SDI/TPNET. Nie trzeba znac sie na zdolnosciach do czynnosci prawnych
by kupic sobie samochod.

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie