Re: Neostrada :)))))))

Autor: Tomasz Leszczynski (tomek_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 21:57:51 MET

Użytkownik Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a825ef1.1260196_at_news.onet.pl...

> Hahaha, juz wiem dlaczego zakaz dzielenia :)) Chyba jasne dla
> wszystkich. Nie popelnia bledu SDI.

A skad wiesz, ze uwazaja, ze z SDI popelnili jakikolwiek
blad?

> Nie chca juz wiecej spoldzielni
> 7dni/24h MAX na 14 komputerow :))))

Chodzi o transfer, nie o ilosc komputerow. W SDI ciagly transfer
nikomu nie przeszkadza - przy wyzszych predkosciach natomiast
mogloby byc gorzej co oczywiscie nie znaczy, ze nie bedzie mozna
sobie ciagnac non-stop DVD (wreszcie) :-)

?

> A czlowiek nigdy nie
> wyciagnie tylu co 14 komputerow na SDI :)))

Na xDSL? He he...

> Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

Z powazaneim
Tomasz Leszczynski