Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Tomasz Leszczynski (tomek_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 20:37:20 MET

Użytkownik Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> napisał był:

> NIE MA INTERNETU. Jest jakas komedia. A szybszy - nie bedzie! Tak
> samo jak nie bedzie autostrad.

Nie tak samo. Nie ma szybszego bo mamy monopol. Myslisz, ze
komune obalili ci co zginali karki i _przystosowywali_ sie do poj*
rzeczywistosci?

> I poki nie ma autostrad powinno byc na
> zwyklych drogach ograniczenie do 100 km/h, i nie powinno byc ludzi
> jadacych 200 km/h bo idzie to w szkode WSZYSTKICH, nie tylko moja.

Zgadzam sie, tyle ze do sieci ma sie to jak piesc do nosa.
Ze tez nie zmieniles jeszcze zdania - bladzic rzecz ludzka.

> Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)