Re: adsl

Autor: Marek Dyjor (mdyjor_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 14:31:58 MET

Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <root_at_artemida.amu.edu.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.31.0102061142490.894-100000_at_localhost.localdomain...
> Polimeryzowałbym. Z HiSa też przecież korzystały firmy.

> Więc wykupujesz miejsce na serwerze który ma łącze nieco lepsze i jest ok
> (przy okazji nie musisz sobie zawracać głowy bezpieczeństwem twojego
> serwera).
Tylko poco wtedy mam bulić jak za woły za te 2mb ?

> A jak mówiłem że to bandyci to nie chciał wierzyć...
Ja wiem że to są bandyci tylko że w dalszym ciągu uważam że można by spróbować
walki z nimi na drodze prawnej. (wciąż czekam na konstruktywną konsultacje na
grupie p.s.prawo)
A może lepszym pomysłem jest jakaś akcja typu:
- listy do prezydenta, do posłów z naszych rejonów,
- listy do zarządu TPSA
- listy do BOK-ów
listy w sprawie tragicznego stanu internetu w Polsce.

jako listy rozumiem zarówno listy elektroniczne jak i klasyczne

(swoją drogą to nie wiem czemu się tym interesuję, przecież nie mam SDI
tylko osiedlówkę)

Marek Dyjor
mdyjor_at_poczta.onet.pl
"Albo państwo znacjonalizuje obywateli albo obywatele sprywatyzują państwo." (Wprost)
"Gdzie polityka tam gnój, gdzie gnój tam ......"