Re: Polbox

Autor: kwaśniak (kwasniak_at_irc.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 10:35:43 MET

Użytkownik " Łukasz" <l.mierzejewski_at_teta.com.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie co się dzieje z darmowymi serwerami Polboxu?
> Od dwóch dni nie mogę odebrać poczty (wysłać mogę).
> Nie można wejść nawet na strony WWW (można tylko na tego płatnego).
> Łukasz

Witam
Darmowa skrzynka Polboxu się nadaje jak dziura w moście i jeszcze w dodatku
dają tylko 1 MB ;-] Kilka razy w tygodniu są problemy z zalogowaniem sie do
serwera... Obecnie nie używam już konta na polboxie.
Radze poważnie zastanowić się nad założeniem darmowego konta gdzie indziej
np: wirtualna polska, arena, onet, interia czy jeszcze gdzie indziej... Dają
tam skrzynkę pojemności kilkunastu MB a z odbiorem poczty nie ma większych
problemów...

Pozdrawiam
Kwaśniak