Re: SERWER PROXY... KUPIE DOSTEP

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 01:30:53 MET

Użytkownik "Thomas" <noemail_at_preppymail.com> napisał w wiadomości
> Hej,
> czy jest jakis dostawca Inet'u (oprocz Ipartners bo za drogo)ktory ma
wlasne
> wyjscie na swiat i sprzedaje dostep do serwera Proxy ??? Mam stale IP.

Hmm... Ja się zastanawiam nad zafundowaniem sobie satelitarnego downlinku.
Toto jest widoczne dla komputra (i w ogóle ewentualnej sieci lokalnej) jako
proxy (ponoć tylko HTTP, a reszta przez SOCKS-y) i mógłbym to wystawić na
zewnątrz. Może jakby się zebrało kilku chętnych...

Ja też mam SDI, więc może w ramach tpnet-u pakiety by biegały
zadowalająco...