Re: SERWER PROXY... KUPIE DOSTEP

Autor: Tomasz Jablonski (tomjab_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 01:14:46 MET

Thomas wrote:

> Hej,
> czy jest jakis dostawca Inet'u (oprocz Ipartners bo za drogo)ktory ma wlasne
> wyjscie na swiat i sprzedaje dostep do serwera Proxy ??? Mam stale IP.
Bardzo w to watpie - dostep do lacza miedzynarodowego != TPNET to "to co
tygrysy lubia najbardziej", bo lacza miedzynarodowe sa b. drogie i
dlatego taka usluga tez musi byc droga (nie tylko w IPartners).

Swoja droga skoro masz taki problem, to znaczy ze zle wybrales
operatora, a akurat w Poznaniu (pg82.poznan.sdi.tpnet.pl) masz w czym
wybierac ;-))) A skoro wybrales syrenke (TPNet), to nie pytaj sie kto ci
sprzeda do niej osiagi Porsche (np. EBone) - nie ma na tym swiecie tanio
i dobrze, niestety.
[ciach!]
> Prosze o pomoc.
>
> Tomek