Re: Poszukuje pelnego konta poza Polpak-T

Autor: Asia Jedrychowska (asia_at_kociefutro.w.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 00:04:08 MET

Jacek Orlowski <Jacek_at_orlowski.com.spamremove> wrote:
> Użytkownik "futszaK (w pracy)":

> screen jest Ci wlasnie po to by sciagac cos z zagramanicy!
> logujesz sie, zapuszczasz screena odlaczasz sie od hosta,
> wylaczasz kompa i idziesz do kina ;)

asia_at_grzyb:~% wget --help
GNU Wget 1.5.3, a non-interactive network retriever.
Usage: wget [OPTION]... [URL]...
[...]
  -b, --background go to background after startup.
[...]

Asia

--
----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia_at_kociefutro.w.pl ] ----
      "Mój sig jest losowy.  Nawet bardzo losowy, jako że czasem