Re: test SDI czyli tam i z powrotem

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 22:17:43 MET

Użytkownik "rafal wiosna" <raf_at_mielonka.polbox.pl> napisał w wiadomości
> [...]
TPSA, to

> Nie. Łącze do-Polski jest zapchane ale z-Polski nie musi być.

Toteż właśnie ja o tym piszę: gdyby winna była jedynie zła konfiguracja,
powodująca gubienie pakietów ot tak sobie, to gubiło by w obie strony. A
takie objawy świadczą tylko o przeciążeniu wejścia (zasysają ludziska,
zasysają ;)

Coraz bardziej myślę o satelitarnym downlinku - w takiej sytuacji to mogło
by mieć sens. Bo gdyby blokowało się w obie strony i problemy by były z
kanałem zwrotnym do stosownego serwera nadającego na satelitę, to by było
bez sensu. A tak może być całkiem nieźle...

Miał ktoś może z czymś takim do czynienia (a najlepiej z tym wariantem
rozprowadzanym przez firmę mającą adres www.internetviathesky.com.pl)?