Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI < uwaga dlugie>

Autor: bot (bot_at_SPAMWON.ahoj.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 12:55:31 MET

On 5 Feb 2001 11:44:28 GMT, pawel_at_jerzy.prz.rzeszow.pl (Pawel
Posiewala) wrote:

>wystarczy przeczytac _caly_ regulamin(a dokladniej$5 punkt 2) :)

Ten paragraf napisal polanalfabeta.
Transmisja to przesylanie, przekazywanie danych na odleglosc.
"Przepustowosc transmisji" to rzecz nie istniejaca - nie majaca
zadnego logicznego, realnego odpowiednika.
Mozna powiedziec jakosc lub parametry transmisji.
Mozna okreslic przepustowosc lacza, rury, skrzyzowania.

Wskazany paragraf to nielogiczny belkot ktory ma nam uswiadomic ze
mozemy co najwyzej...

Wasz bot