Re: Co się dzieje z serwerem news.tpi.pl?

Autor: Marek Iwanejko (miw_at_hehe.tpi.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 12:26:35 MET

Plonk <plonk_at_pisz.na.niusy.invalid> wrote:
> Noooo staaaryyy, zajmujesz się tym zawodowo i twierdzisz, że nic nie
> poradzisz ?
 1. [...]
 2. [...]
 3. [...]
 4. 213.25.89.121
 5. 213.25.12.41
 6. 213.25.12.57
 7. 213.25.5.249
 8. 194.204.175.14
 9. 213.25.5.178
10. 194.204.136.70
11. prv.enternet.com.pl

Plonk, zastanów się co piszesz, jeśli będzie zapchany 8. albo
powiedzmy 10. hop to też moja wina? Czy ja odpowiadam za trasę do
news serwera? Może jeszcze z każdego miejsca na świecie?
A może to ja decyduję o architekturze sieci WAN w Polsce?

> A miało coś takiego miejsce ostatnio w Polsce ? Jeśli nie to nie widzę
> związku. Działa ? Nie działa ! Może działać ? Może ! To czemu nie działa ???
> Mz rżniesz głupa.

Ty właśnie usiłujesz mnie obarczyć winą za działanie trasy od Ciebie
do serwera. Bez sensu.
Twojego uporu to nawet ustawa nie przewiduje...

pozdr,
 m.