Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 18:42:34 MET

Dnia 5 Feb 01 o godz. 1:08, Gwidon S. Naskrent napisal(a):

> Na to też jest rada - po prostu te strony olewasz. Nie muszę chyba dodawać
> że treści tam jest niewiele, więc niewiele tracisz.

Nie moge.
To sa np. strony glowne wielu polskich ISP. Zeby dostac sie do informacji o
firmie typu adres, telefon itp. (ktore ze wzgledu na prowadzona przeze mnie
liste ISP sa mi potrzebne) musze sie przebic przez te cholerna grafike, a
niekiedy i przez flasha... :-(

> Oczywiście są wyjątki, np. www.his-klub.prv.pl, który ma menu w Javie
> i trzeba ręcznie wklepywać URLe ze skryptów żeby cokolwiek zobaczyć, a
> szkoda, bo strona może i niezbyt ciekawa, za to na forum aż huczało od
> plotek :)

No wlasnie. Sam zauwazyles ze sa strony wartosciowe mimo uzycia
grafiki/flasha/javy/czegokolwiek. Ja ich spotykam dosc sporo.

> Nie wiem, może lepiej byłoby po prostu ukrócić tych co te materiały
> udostepniają - znaczna część z nich jest nielegalna.

Legalne czy nielegalne to jedna sprawa, a kwestia zapychania sieci to druga
sprawa.
Nie bylbym za tym, aby laczyc dzialania prawne z dzialaniami dla "odciazania"
sieci.
A co do legalnosci... inicjator tego watku pisal m.in. o live video.
Znakomita wiekszosc transmisji live video/audio w Internecie jest calkowicie
legalna. Wiec tutaj twoj pomysl sie na nic nie zda.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl