Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 18:31:34 MET

Dnia 5 Feb 01 o godz. 0:08, Plonk napisal(a):

> [...]
[...]
> (http://www.faqs.org/rfcs/rfc977.html) . W tworzeniu wijkszo6ci
> wsps3czesnych specyfikacji bior1 udzia3 pracownicy Microsoft'u.

Wspolczesnych - owszem. Bo w pewnym momencie Bill obudzil sie z reka w
nocniku, ze Internet, ktory do tej pory zupelnie ignorowal, zaczyna zyskiwac
popularnosc na skale, ktorej absolutnie nie przewidzial, i ze jezeli MS
natychmiast nie zacznie tworzyc oprogramowania dla Internetu (czytaj: nie
kupi Mozaiki od firmy Spyglass ;-)) to wyleci z interesu...

> O ile mogj domy6laf sij twierdzi3, ?e jego portal MSN zdominuje rynek.
> Pomyli3 sij o tyle, ?e pojawi3y sij inne konkurencyjne portale ..... wijc
> przynajmniej jeden z nich kupi3.

Widac, ze nie wiesz, czym mial byc MSN, zanim ta nazwa okreslono portal.
To mial byc taki Microsoftowy odpowiednik Compuserva czy AOL-a, ale z czasow,
kiedy te serwisy nie mialy jeszcze nic wspolnego z dostepem do Internetu...
Kiedy MS przeorientowal sie na Internet, to koncepcja sie "troche"
zmienila... ;-)
Ale klient "pierwotnego" MSN jest obecny w pierwszych wersjach Windows 95...
Znajdz gdzies taka i sprawdz...

Znakomicie o tym wszystkim mozna poczytac w dwu biografiach Billa: "Hard
drive" i "Overdrive", niestety nie pamietam autora, ale mam te ksiazki w
domu, wiec moge sprawdzic i napisac...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl