Re: NASK i jego zasady.

Autor: geczapki_at_NOSPAM.cyf-kr.edu.pl
Data: Sun 04 Feb 2001 - 23:32:39 MET

Michal `Salvador' Jeczalik <michalj_at_dione.ids.pl> wrote:
> * Person Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> wrote:

> [...]

> Przy okazji można pakieciki wozić. ;->

Prosze sie nie smiac, ja mam z komputera uczelnianego
w Krakowie do serera wpietego do Polpaku
(tez Krakow, lacze 2Mb/s) straty rzedu 50%.
Wiec jak chce zrobic jakis upload albo poczte
poczytac, to szybciej jest jak w tramwaj wsiade :(

MC

Ps. od tygodnia nie moge zmusic NASK zeby mi domene przedelegowali :(((