Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 21:46:05 MET

radeckip_at_priv.onet.pl (Paul Radetzky) wrote:
> Kto ma, jakie i czy kazdej lokalnej placowce? (Wroclaw, Krakow,
> Szczecin)?

Zapytaj providera zanim kupisz usługę. Nie mam zamiaru robić za
handlowca dla kogokolwiek, ani za agenta dla Ciebie - nic mi za to nie
płacisz, prawda? Więc pozwól, że nie będę dla Ciebie szukał u kogo i
za ile można kupić łącze z lepszym wyjściem na świat niż ma TPNET.

ps. Tak, wiem, jestem wybitnie aspołecznym `Polaczkiem'.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Windows 95 jest najlepiej zintegrowanym z Internetem srodowiskiem