Re: Opłacalność kont shellowych...

Autor: Michal Szokolo (msz_at_msz.pmp.com.pl)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 13:29:29 MET

Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

> Jako byly 1/3 administrator:) uprzejmie protestuje!

Konkretnie przeciw któremu z moich stwierdzeń?

Co do dostępu to znajomy stwierdził że pod koniec był nawet SLIP dla
płatnych userów, więc tu mnie chyba skleroza wzięła :-(

> Spokojnie Maloka spelniala funkcje 1-4. Lista bajerow gdzies zaginela, ale
> na pewno byly :)

No, bajerów to mieliście za trzech, choćby część menu w wersji RIP ;-)

Ale hosting? Tego absolutnie nie pamiętam!

--
If you build a man a fire he's warm for a day,
If you set a man on fire he's warm for a lifetime.