Re: Server grup dyskusyjnych

Autor: Tomasz Leszczynski (tomek_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 16:01:17 MET

Użytkownik Sylwia & Jurek <edward_at_antwerpen.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:95jq1e$50o$1_at_news.tpi.pl...

> Witam,
> Jestem modemowcem, do grup dyskusyjnych uzywam servera news.tpi.pl
Niestety
> czesto szwankuje. Czy ktos z Was moze polecic cos lepszego?

Przeprowadzic sie do kraju ktorego wladze nie hodowaly monopolu, ktory teraz
robi z
ludzmi co chce. Wiem, ze na pewno bardzo Ci pomoglem...ale moze zmien
dostawce
dostepu (to zanim kupisz bilet lotniczy do USA).

> Pozdrawiam
> Jurek

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski