Fajnie jest

Autor: jacek (jacek_at_softhome.net)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 11:29:58 MET

Po pewnym namysle chcialbym podziekowac TPSA, ze skutecznie leczy mnie z
uzaleznienia od Internetu. Odkad umarlo SDI mam znacznie wiecej czasu dla
siebie i rodziny. W zeszlym tygodniu bylem nawet w kinie, po raz pierwszy
od kilku miesiecy.

W sumie jest fajnie, zycie jest ciekawsze, rodzina bardziej kocha, a i w
pracy jestem jakby bardziej wydajny. Zaluje tylko, ze ostatnio
niepotrzebnie tracilem tyle nerwow probujac sciagac emaile lub - nie daj
Boze - przeczytac cos na zagranicznej witrynie. Przeciez jak sie nad tym
troche zastanowimy, to odciecie dostepu do Internetu jest dla naszego
dobra.

Niniejszym przepraszam TPSA, ze rzucalem w jej kierunku tyle ordynarnych
przeklenstw. Prosze wszystkich jej pracownikow o wybaczenie, a zwlaszcza
kierownictwo, ktore - pelne wyrzeczen - nieustannie dba o zdrowie
psychiczne i fizyczne polskich internautow. Glowa do gory, przeciez laczy
nas coraz wiecej!

jacek