Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Mark (dragon_at_ceti.pl)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 09:52:17 MET

Użytkownik "Paul Radetzky" <radeckip_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości
. A co odpowiadaja Polaczki?
> "SPIERDALAJ Z MOJEGO". I jak mam to przyjmowac? To jest normalne?
> Ludzie, przeciez to jasne...
>
> NIKT NIE ULECZY PRZYCZYNY NIGDY.

No pewnie.. Jakby wszyscy tak usiedli bezradnie na d... jak Ty, i tylko
twierdzili "NIE DA SIE", to jasne - w zyciu sie nie poprawi... Kurde,
siejesz tu niezly defetyzm - tylko "nie da sie...bedzie gorzej...
itp..itd.." Idz usiadz sobie gdzies w kaciku, poplacz troche, a innym po
prostu daj normalnie zyc.
Chlopie, to jest normalny rynek - placisz, wiec masz i wymagasz. I w tym
kierunku to sie bedzie rozwijac, zaden normalny ISP nie lubi tracic
klientow... Owszem, wymaganie czegokolwiek od tepsy to osobny rozdzial, ale
kto Ci kazde wogole z niej korzystac? Co, nie ma innych?? Kurcze, zalosny
jestes.

Mark