Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Mark (ashamanx_at_poczta.fm)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 21:16:50 MET

Użytkownik "Paul Radetzky" <radeckip_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości

> NIE MA INTERNETU. Jest jakas komedia. A szybszy - nie bedzie!

No tak. Gdyby wszyscy tak mysleli, to na pewno szybszy by nie byl.
Wiec co, grzecznie usiasc i zadowalac sie byle czym?
Phi
Przez dwa lata mialem modem, teraz dochrapalem sie stalki - i jakos umialem
zyc i kozystac z modemu, nie wpadaly mi do glowy rownie debile pomysly -
typu: inni maja, a ja nie, wiec ograniczyc innych. Jak juz, to: inni maja,
to ja tez postaram sie miec. proste, nie?
Owszem, zamierzam w pelni korzystac z tego, za co place - w taki sposob,
jaki to jest mozliwe. Zrozum wreszczie, ze to nie jest zadne
"dobrodziejstwo", ale zwykla usluga - placisz, to masz, ale i wymagasz.
Tak jest ten swiat urzadzony, jakbys nie zauwazyl dotad.
A cale to gadanie o ograniczaniu, to, sorry, ale zwykle pieprzenie w
bambus. - rodem z mininionej epoki

Mark