Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 22:31:59 MET

On Fri, 2 Feb 2001 szdowk_at_free.polbox.pl wrote:

> wyciaga sie praktyczny max. transfer dostepny dla SDI (11,5kB/s), podczas
> gdy z glupim sunsite.icm.edu.pl jest zaledwie 2-3kB/s....

Aaa... faktycznie, sprawdziłem na instalce SO i jest 2-3 kB i to z
przerwami :( Chociaż, nie, po chwili lekko przyspieszył do 5 kB... i znowu
zwolnił... i znowu przyspies...

<yawn>

Na szczęście wszystko prawie co na sunsite jest też na tasku i pozmanie :)

> Cecha wspolna tych "szybkich" serwrow jest to, ze sa w sieci

No to ja powiem:

www.bundesliga.pl - 195.205.101.1
www.pai.com.pl - 157.25.192.90
www.sports.pl - 212.75.96.4

Strony sportowe z których korzystam kilka razy dziennie - o ile nic się
nie zgibie na półce to mam 11 kB/sek na okrągło.

GSN