Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Marek Dyjor (mdyjor_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 20:25:48 MET

Użytkownik "Paul Radetzky" <radeckip_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości news:3a7b0090.926616_at_news.icm.edu.pl...
> To moze inaczej powiem, wchodze do autobusu i zaczynam robic kupe w
> autobusie. Mysle ze to jest cool i reszta MA mordki zamknac????? Do
> tego chcesz doprowadzic?
No ten przykład to jest totalnie chybiony.

Analogia do twojej propozycji kodeksu to:
w sytuacji zbyt małej ilości autobusów należy się samoograniczyć i korzystając z busa tylko co 3 dzień żeby inni też mogli się przejechać, albo wysiadać 2 przystanki wcześniej żeby zmniejszyć tłok. A najlepiej wprowadzić kartki na przejazdy autobusem(internet). Ten model już przerabialiśmy przynajmniej ja go jeszcze pamiętam. -> to jest socjalizm
GENIALNE.

Jesteś naprawdę z lekka oderwany od rzeczywistości i masz niebezpiecznie lewicowy światopogląd na świat.
Marek Dyjor
mdyjor_at_poczta.onet.pl
"Albo państwo znacjonalizuje obywateli albo obywatele sprywatyzują państwo." (Wprost)
"Gdzie polityka tam gnój, gdzie gnój tam ......"