Re: Co się dzieje z serwerem news.tpi.pl?

Autor: /\\ (/\_at_/\.com@okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 16:27:14 MET

Użytkownik "Przemyslaw Maciuszko" <sal_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Serwer dziala tak samo jak wczesniej czyli szybko.

A wiecie czemu jest tak dobrze ?
Bo Tepsa sie stara jak moze zeby Polpak ledwo dyszal.
Wtedy takie serwery dzialaja szybko bo nie mozna
z nich skorzystac. Czyz to nie jest genialne rozwiazanie ?

Nie moglem sie powstrzymac od zlosliwosci
ale to co przez ostatnie dni sie dzialo wola
o pomste do nieba :(

Robert N.