Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Marek Dyjor (mdyjor_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 08:51:43 MET

Użytkownik "Paul Radetzky" <radeckip_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości news:3a7a908c.5208787_at_news.tpi.pl...

> Wiem, ze bardziej utopijne od komunizmu, ale jestem przekonany, ze
> gdyby...
to nie jest bardziej utopijne to jest KOMUNIZM w czystej postaci
<Cich>

<FUN>
Towarzysze proponuje powołanie Rewolucyjnych Rad Adminowo Lamerskich.
następnym wnioskiem będzie zakaz sprzedaży modemów szybszych niż 9600 oraz likwidacja SDI.
A w ogóle do ponieważ w naszym kraju jest dużo biednych ludzi to proponuje zbierajmy bogatym i oddajmy biednym itp.
</FUN>

Pomysł jest piękny tylko że idee lewicowe są oparte na błędnych założeniach a to już wie cały świat (a pomysł ograniczania internetu jest typowym lewicowym wymysłem).

Internet przestał już być siecią różnych naukowców i innych pięknoduchów, stał się środkiem łączności dostępnym dla wszystkich i może niestety a może na szczęście się skomercjalizował.
Widzisz jak ktoś płaci 160 zł miesięcznie i dostaje za te pieniądze urządzenie pozwalające transmitować 116kbps to ma on pełne prawo korzystać z tego łącza.

To jest analogia do sklepu typu hipermarket, jak otwierasz taki sklep to musisz mieć odpowiednią ilość koszyków i kas tak aby ludzi szlak nie trafił w kolejkach do jednej kasy i 100 koszyków (pamiętasz te kolejki w socjalistycznych samach bo ja jeszcze pamiętam). I gdybyś zaproponował samoograniczenie w postaci chodzenia do sklepu tylko 1 w tygodniu dla dobra ogółu rozbawił byś ludzi do łez.
Gdy widzę że jest mało czynnych kas to idę do kierownika sali i robię mu awanturę że źle zarządza sklepem. TPSA to jest wielki sklep z internetem który rozbudowano bez umiaru zapominając o odpowiedniej ilości kas oraz przestrzeni miedzy regałami dla klientów. I nie samoograniczenie jest rozwiązaniem tylko wzywanie kierownika tego sklepu aby zapewnił infrastrukturę do obsłużenia tych klientów. Może trzeba zacząć egzekwować swoje prawa jako klientów zgodnie ze znienawidzoną przez ciebie zasadą płacę to wymagam.

Ale zawsze można wprowadzić z powrotem socjalizm wraz ze wszystkimi jego zdobyczami.

ps. nie ściągam MP3 ani linuxów ani dvx'ow

Pozdrowienia

Marek Dyjor
mdyjor_at_poczta.onet.pl
"Albo państwo znacjonalizuje obywateli albo obywatele sprywatyzują państwo." (Wprost)
"Gdzie polityka tam gnój, gdzie gnój tam ......"