Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 22:11:02 MET

Gwidon S. Naskrent napisał(a) w wiadomości: ...

>Proszę, powiedz że żartujesz...

Czyzbym sie mylil?
Czy to nie przypadkiem Billi Gates wymyslil internet i ofiarowal go
calej ludzkosci w postaci darmowej przegladarki internetowej
w wersjach m.in 3, 4, 4SP1, 4SP2 5 5SP1 5.5 plus poprawki.
Oraz w wersjach narodowych z chinskim wlacznie.
By cala ludzkosc mogla zakosztowac golych dup poczatkowo
nieruchomych a ostatnio w wersji animowanej.
Jak widzisz jestem obcykany z historii swiatowego inernetu.

miab