Re: zmiana numerow IP dla SDI

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 21:43:21 MET

Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

> Widze ze obaj Panowie z kol jak mniemam zblizonych do
> tepsy przezentujecie konsekwentnie bezczelny i pogardliwy
> stosunek do frajerstawa ktore Was utrzymuje.
> W poczuciu oczywiscie misji do spelnienia i ogromu problemow
> ktore tego frajerstwa za nic nie chca obchodzic.
>
> miab

O! Warszawski klon expierda?

Drogi miab! W umowie wyraźnie stoi napisane, że TPSA nie gwarantuje
szybkości dostępu do zasobów. Możesz sobie warczeć, narzekać, złorzeczyć (i
ja czasem tak robię), ale na nie odpowiadającą ci jakość usług TPSA możesz
zareagować wyłącznie wypisując się z tego interesu.

ATSD jak sobie zmierzyłem przepustowość mojego SDI na Polskę, to wyszło mi
jakieś 3.5kB/s. Co ciekawe z niektórymi serwerami (np. home.pl) transwer
miałem rzędu 12kB/s (testowo wysyłałem spory list ze swojego serwera na SDI
na swoje własne konto pocztowe w home.pl).

Z zagranicą było jakieś 30-35% tego, co na Polskę.

Podsumowując: zależy jak leży ;)

A jeśli ci zależy na bardzo szybkim transferze od świata, to może dokup
sobie satelitarny downlink?

Mi w każdym razie to, co jest wystarcza, a i tak nie nadążam oglądać tego,
co mi się przez całe dnie zasysania naściąga (w tej chwili mam około 10
wypalonych płytek, które czekają w kolejce na obejrzenie i kolejne 5
czekające na wypalenie, tak więc chwilowo mam przerwę w zasysaniu).