Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 21:35:58 MET

jarrek_pl_at_poczta.onet.pl wrote:

> LOL czlowieczku to moze od razu ubrac nas w czare ubranka i numerek na lapce.
> nie pomyslalem przypadkiem ze jest grupa osob ktora generalnie wlasnie po to
> sie podpiela lub zalozyla sztywne aby ciagnac takie rzeczy? chyba nie bo bys
> nie pisal tego absurdu .spozniles sie o kilkadziesiad lat hitler juz nie zyje.

No właśnie... Jak dla mnie - pełne poparcie dla pomysłu, chociaż zdaję
sobie sprawę że to nie ma szans realizacji. Właśnie przez to że zawsze
znajdzie się masa "cwaniaczków", którzy stwierdzą "co tam inni, jak *ja*
nie będę się ograniczać to przecież całego łącza nie zatkam". I takich
niestety będzie więcej.

A Ci, którzy mają trochę honoru i postanowiliby myśleć nie tylko o sobie,
byliby pogardliwie określani mianem naiwniaków.

A ja mimo wszystko codziennie jadąc do pracy stoję w korku chociaż mógłbym
tak jak inni "śmignąć" sobie lewym pasem a potem się wepchać przed tych
pozostałych "naiwniaków".

--
Piotr Piątkowski, Kraków