Re: zmiana numerow IP dla SDI

Autor: Piotr Sieklucki (psiekl_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 13:38:16 MET

Also sprach Lukasz Komsta:

:Przepraszam, a czy ktoś w niniejszym wątku wskazał jakieś _konkretne_
:negatywne konsekwencje tegoż działania? Poza tym, że niewielki odsetek,
:jak cytuję "musi teraz pozmieniac troche ustawien, zawiadomic kilku
:adminow"?

Czy to, że ja nie mogę pracować zdalnie, dopóki zdalni admini nie
pozmieniają adresów w firewallach, to nie są (dla mnie) "żadne negatywne
konsekwencje"?

--
Piotr Sieklucki      IA & ISNS UW student         UIN: 3141856      RLU #134868
My darling wife was always glum. 	I drowned her in a cask of rum,