Re: SDI saczy sie jak krew z nosa

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 12:20:23 MET

Michal Zalewski wrote:

> To z Toba sie zakladalem?;)
z zasady sie nie zakladam, bo prawdziwych muszkieterow juz nie ma.
Ale jezeli ci chodzi o wize pracownicza do stanow.
To niestety jak sam wiesz, wszyscy mielismy duzy dylemat.

Bo wiza nie jest wiza , ale jedynie promesa wizy, czyli zgody na wjazd.

I zadecydowala etyka.
No bo jaki to ma sens wykazanie tobie ze FBI sciga hackerow ?
A niech ta FBI udzieli odpowiedzi i zapyta o konkrety.

Ryzyko odmowy wjazdu zawsze istnieje.
Po co mamy sie w to mieszac.
Miales przekazac opinie sekretarza ambasady.

Sprawa jest zbyt dla ciebie osobista, aby ja omawiac publicznie.

Dariusz

I co, odbirora