(no subject)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 12:15:36 MET

> powtórzę raz jeszcze - według mnie on po prostu pokazuje, jak można namówić
> ludzi do dyskusji nie wiedząc samemu _nic_ na dany temat i co więcej - nie
> starając się nawet dowiedzieć

Panie Poplawski,
od Pana inteligencja to tez bije jak z halogenu.
Przeciez po to wlasnie wymyslono usenet aby mozna bylo zadawac pytania
i odpowiadal ten co wie wiecej.

Przeciez to takie zrozumiale ze zapytania dotycza tematow ktore nas
interesuja i chcemy sie dowiedziec wiecej.

Przeciez to takie oczywiste ;)

Gdyby Pan napisal liste tematow, na ktorych sie Pan zna i zrobilby tak
kazdy, to po co mialbym pisac na usenet, wolalbym na privat.

Wedlug tekstu ze stopki widze, ze zna sie Pan na poezji.
D.