Re: zmiana numerow IP dla SDI

Autor: Piotr Sieklucki (psiekl_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 10:29:17 MET

Also sprach Lukasz Komsta:

:Eeee nie przesadzaj. Ja też od czerwca do października miałem
:pe130.lublin, potem zmienili mo na pa134.pulawy i nie dostrzegam żadnych
:negatywnych konsekwencji. Po prostu reorganizacja i tyle.

Wybacz, to że Ty nie dostrzegasz negatywnych konsekwencji, nie znaczy, że
ich nie ma...

--
Piotr Sieklucki      IA & ISNS UW student         UIN: 3141856      RLU #134868
Think positively, act positively, and never leave fingerprints.