Re: WAZNE- Portal

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 01:15:06 MET

CoolPhonE of Addict wrote:

> tak z ciekawosci ale czym sie przejawialo to ze outlook jest nie
> skonfigurowany ? bo ja nic nie zuwazylem ...:( nawet mial ta spcaje po --
> przy sygnaturce :)

Mój post miał charakter tylko i wyłącznie _złośliwy_. Zirytowało mnie
to jak potraktował Małpę. A przyczepić się zawsze do czegoś można,
jak się chce być zaczepnym. Tutaj: brak nagłówków o kodowaniu. ;-)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                   Jezu - pół królestwa i córkę za żonę