Re: Chello.. i zaczelo sie lamerstwo w stylu UPC

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 19:07:57 MET

On 31 Jan 2001 15:55:22 GMT, Paweł 'Falcon' Sokołowski <falcon_at_falconet.prv.pl> wrote:
>Have you ever had a dream, no-spam <empeg_at_hot.pl> that you wrote in
>
>A komunikaty były po Polsku? ;->

A przy okazji - wyslalem list do SOS (kiedy bylem maly i wierzylem w bajki o
dostepie do internetu) zakonczny sygnaturka po angielski (tak jak mam teraz)
odpisano mi ze niestety nie znaja angielskiego (po angielsku) i prosza o
uzywanie jezyka polskiego :-)

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
I tried switching to gum but couldn't keep it lit.