Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 16:57:10 MET

Przemyslaw Maciuszko napisał(a) w wiadomości
>No to zloz zazalenie do firmy ktora wg. Ciebie uprawia dziadostwo, ale nie
>musisz lamentowac przez pol roku na grupie newsowej, ktora niekoniecznie
>sluzy do wyglaszania Twoich problemow i bolow.

Ciekawy pomysl z tym "zloz zazalenie do firmy".
Ja tutaj akurat skladam zazalenie na firme a nie
do firmy, bo doswiadczylem tego ze ona ma mnie
i moje zazalenia akutat gleboko w d...( i jak slysze
 nie tylko moje).
Ponadto nie jest to grupa wylacznie dla osob
ktorzy z roznych powodow nie maja problemow
z Polskim internetem.
Bo by sie nazywala wtedy pl.internet.polchwalip.

miab