Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Pawel Posiewala (pawel_at_jerzy.prz.rzeszow.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 16:02:21 MET

miab <miab_at_warman.com.pl> wrote:
> Jezeli pewien podmiot naklonil znaczna grupe osob
> do zawarcia umowy w ktorej ten ze podmiot jak sie
> okazuje nie gwarantuje/realizuje nic w zamian za
> otrzymywane wynagrodzenie to istnieje domniemanie
> ze mialo miejsce oszustwo, wyludzenie lub wymuszenie.
no tak ten podmiot to sila namawial ta "znaczna grupe osob" do zawarcia
takiej umowy(wlasnie sobie przypomnialem, ze mnie rozciagali kolem ;)
A tak powaznie:
1) nikt nikogo nie zmuszal do podpisywania,
2) umowe czyta sie przed podpisaniem,
3) ciekawe ilu ISP za takie pieniadze,gwarantowalo by transfer po sieci..

--
pozdrawiam,
        Pawel Posiewala