Odp: zmiana delegacji domeny w NASK

Autor: Maciej Muran (tytoos_at_faq.net.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 15:50:28 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gibon_at_skrzynka.getin.pl> napisał w wiadomości
> Moze po porstu dawno nie mial kontaktu z NASK.
> Moj rekord to 1.5 miesiaca telefonow i 3-krotne wysylanie wniosku o jedna
> domene :-)))

słabo ;-)
kumpel po 2,5 miesiąca zrezygnował a chciał *.pl :)
wczoraj DODZWONILEM się do nask w związku z rejestracją domeny i co słyszę w
odpowiedzi na mój zarzut niedotrzymania regulaminowego terminu rejestracji w
ciągu 5 dni roboczych ?
słyszę to:
"Pan doda do tych pięciu siedem to może wtedy...."
Nie wspomnę, że fakturę za jedną z domen dostałem po 4 miesiącach od
uruchomienia :)
Nic tylko się śmiać bo płakac to napewno nad NASKiem nie warto ......
Zastanawiam się nad poczynieniem odpowiedniej strony w Sieci traktującej o
wyczynach Niezwykle Aktywnej .... hmmm.

--
Maciej Muran | tytoos<at>faq.net.pl