Re: Transfery

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 00:19:32 MET

Dariusz wrote:

> Mysle ze moze ktos zrobic mapke predkosci transferu SDI w Polsce.
> Kolorowa mapka, a kolor oznacza predkosc transferu w kraju/ z zagranica
> Takze z wybranymi serwerami.
>
> Taka mapka bedzie dobrym magnesem marketingowym na stronie www,

Www? E tam. Ja bym wolał, żeby takie kolorowe mapki sprzedawali
na papierze. I jeszcze takie malutkie kolorowe chorągiewki na
szpileczkach, to bym je sobie w tę mapkę wbijał.

> bedzie przyciagala tlumy uzytkownikow internatu.

Takie mapki papierowe toby sie pewnie nieźle sprzedawały.
Można nieźle zarobić. Ale najlepsze i tak są moje chorągieweczki.

> Moge napisac jak zrobic program automatyzujacy tworzenie mapki.

Mogę napisać jaką techniką te szpileczki z chorągiewkami w mapkę
wbijać.

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                      misiek: ...jak to było z tymi