Re: Śmierć frajerom!!! Ha!!!

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 20:47:00 MET

Nawiązując do postu z 30 Jan 2001 17:31:17 GMT autorstwa Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl):
: > A co jakiś czas dostaje wysłane z WWW życzenia od jakiegoś ojca
: > paulina i życzy mi łask bożych, wiary itd :)
: Do nas, (do firmy komputerowej) przyszedł kiedyś Fax z prośba o potwierdzenie
: zamówienia na ileś tam wagonów mąki... Ubaw był niezły.

Trzeba było odpisać, że oczywiście, jak najszybciej mają przysłać, bo
potrzebujecie dwieście ton zasmażki, na którą już czeka klient
z Singapuru ;-)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.